Razmena banera
Posetioci online : 17
Danas je 27.Apr.2024
Razmena banera početna
Posetioci online : 16
Danas je 27.Apr.2024
SENZACIJA: Limun je čak 10.000 puta snažniji od hemoterapije! OPREZ: Ručajte do 13h, kafa nikad pre sedam! Jedno pitanje je Tanju izvelo iz takta... VIDEO! ŠOKATNO: U kafu nam bacuju pasulj, grašak, žir, soju! Neka hrana postane Vaš eliksir lepote! SEKSI BAKA: Zvezda Tvitera zavodi sve redom! VIDEO! NEVEROVATAN LEK: Čudotvorne banane leče mnoge bolesti! Echelon Conspiracy ESKIMKA U SRBIJI: „Tamo jedemo foke i kitove, po ceo dan je mrak“... RADA OTVORENO: Volim političare zbog diskrecije, još da nađem nekog šeika! Indira Radić: Okrenula sam sve za 360 stepeni! VIDEO! Učesnica rijalitija saslušana zbog seksa sa ministrom! Rusija očekuje potpuni krah Amerike 29. juna ove godine ZEMLJA GORI ISPOD AMERIKE: Da li će se ostvariti proročanstvo Milje Vujanović? VIDEO! JEKA DOLAZI NA FARMU: Imam novu taktiku, razbiću ih, do sada sam zaradila 115.000 evra! Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi! ŠOKANTNO: Srušio se još jedan ruski avion – na Krimu! Napitak sreće i vrhunskog zdravlja SAVREMENA: Maca se zadovoljila sa flašicom! VIDEO! Svetlana Kitić staje na ludi kamen... Ljute paprike izvanredan lek za mnog bolesti PAZITE ŠTA JEDETE: Kombinacija nekih namirnica je opasna OBRAČUNAJTE SE: Prošlost ostavite iza sebe! Džejn Fonda ugradila silikone? SENZACIJA: Limun je čak 10.000 puta snažniji od hemoterapije! OPREZ: Ručajte do 13h, kafa nikad pre sedam! Jedno pitanje je Tanju izvelo iz takta... VIDEO! ŠOKATNO: U kafu nam bacuju pasulj, grašak, žir, soju! Neka hrana postane Vaš eliksir lepote! SEKSI BAKA: Zvezda Tvitera zavodi sve redom! VIDEO! NEVEROVATAN LEK: Čudotvorne banane leče mnoge bolesti! Echelon Conspiracy ESKIMKA U SRBIJI: „Tamo jedemo foke i kitove, po ceo dan je mrak“... RADA OTVORENO: Volim političare zbog diskrecije, još da nađem nekog šeika! Indira Radić: Okrenula sam sve za 360 stepeni! VIDEO! Učesnica rijalitija saslušana zbog seksa sa ministrom! Rusija očekuje potpuni krah Amerike 29. juna ove godine ZEMLJA GORI ISPOD AMERIKE: Da li će se ostvariti proročanstvo Milje Vujanović? VIDEO! JEKA DOLAZI NA FARMU: Imam novu taktiku, razbiću ih, do sada sam zaradila 115.000 evra! Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi! ŠOKANTNO: Srušio se još jedan ruski avion – na Krimu! Napitak sreće i vrhunskog zdravlja SAVREMENA: Maca se zadovoljila sa flašicom! VIDEO! Svetlana Kitić staje na ludi kamen... Ljute paprike izvanredan lek za mnog bolesti PAZITE ŠTA JEDETE: Kombinacija nekih namirnica je opasna OBRAČUNAJTE SE: Prošlost ostavite iza sebe!
Ovako je izgledao Putinov rodjendan! VIDEO!
planeta - 07.10.2015
MOSKVA – Pošto se knjige, filmovi i muzika i dalje smatraju najboljim poklonom, povodom 63. rođendana Vladimira Putina Sputnjik Srbija napravio je listu njegovih omiljenih umetničkih dela. Nemački romantizam i ruski konzervatizam U jednom intervjuu Vladimir Putin je rekao da je njegova omiljena knjiga u mladosti bila „Mali princ“ francuskog pisca Antoana de Sent Egziperija. Takođe, budući predsednik je „gutao“ knjige Aleksandra Dime, autora avanturističkog romana „Tri musketara“. Kao đak Vladimir Putin voleo je pesme Getea i Hajnea. Šta je uticalo na formiranje Putinovog karaktera? Predsednik je jednom govorio o uticaju junaka iz dela pisaca Džeka Londona, Žila Verna i Ernesta Hemingveja. Tu je posebno izdvojio dela „Starac i more“ i „Zbogom, oružje“, što je možda i simbolično.
Američkim ljubiteljima aktivnog odmora Putin je jednom preporučio „Lovčeve zapise“ ruskog klasika Ivana Turgenjeva. Najveći ruski pisci za Vladimira Putina su Lav Tolstoj, Fjodor Dostojevski i Vladimir Nabokov (interesantno je da Nabokov nije podnosio stvaralaštvo Dostojevskog). Putinov omiljeni pesnik je persijski filozof Omar Hajam. Ako govorimo o filozofskim delima, Putin čita knjige u dijapazonu od kineske „Ji đing“ (Knjiga promena) do dela ruskog pravoslavnog filozofa i ideologa ruskog konzervatizma Ivana Iljina. Godine 2006. u jednom od javnih nastupa Putin je doslovce ponovio rečenicu Iljina: „Ruski vojnik predstavlja jedinstvo ruskog naroda, rusku državnu volju, moć i čast“.
Ja sam Rus, zato volim rusku muziku O filmskom ukusu Vladimira Putina zna se manje nego o njegovim omiljenim knjigama. Ipak, poznato je da predsednik voli sovjetske filmove. Naime, jednom je Putin rekao da je njegov favorit — „Čapajev“. Taj film se pojavio čak 1934. godine. Glavni junak je ruski komunista, komandant Crvene Armije. Heroj Prvog svetskog rata, kao i građanskog rata Vasilij Čapajev u filmu kaže: „Gde treba da se nalazi komandant? Ispred svih, na brzom konju!“
Sa druge strane, Putin često gleda „Jesenji maraton“. Taj sovjetski film iz 1980. godine je filozofska komedija, čiji je glavni junak — neodlučni intelektualac Buzikin. „Kao i ogromna većina ljudi, ni ja ne umem da pevam i da sviram, ali volim to da radim“, jednom je rekao Putin. Međutim, to nije sasvim tačno. „Na repertoaru“ Vladimira Putina su najmanje dve pesme: patriotska sovjetska „Sa čime počinje otadžbina“ i američka zabavna „Bluberi hil“, koju su, pored Putina, izvodili Elvis Prisli, „Led Cepelin“ i Elton Džon. Vladimir Putin inače voli klasičnu muziku, pre svega dela Mocarta i Čajkovskog, ali voli i ruski bend „Ljube“, koji svira svojevrsni pop–rok sa elementima narodne muzike. Jednom prilikom ruski predsednik je rekao: „Ja sam Rus i volim rusku muziku“.
Prokomentaršite vest : POŠALJITE_KOMENTAR
KOMENTARI na temu: Ovako je izgledao Putinov rodjendan! VIDEO!