Razmena banera
Posetioci online : 16
Danas je 24.Apr.2024
Razmena banera početna
Posetioci online : 16
Danas je 24.Apr.2024
SENZACIJA: Limun je čak 10.000 puta snažniji od hemoterapije! OPREZ: Ručajte do 13h, kafa nikad pre sedam! Jedno pitanje je Tanju izvelo iz takta... VIDEO! ŠOKATNO: U kafu nam bacuju pasulj, grašak, žir, soju! Neka hrana postane Vaš eliksir lepote! SEKSI BAKA: Zvezda Tvitera zavodi sve redom! VIDEO! NEVEROVATAN LEK: Čudotvorne banane leče mnoge bolesti! Echelon Conspiracy ESKIMKA U SRBIJI: „Tamo jedemo foke i kitove, po ceo dan je mrak“... RADA OTVORENO: Volim političare zbog diskrecije, još da nađem nekog šeika! Indira Radić: Okrenula sam sve za 360 stepeni! VIDEO! Učesnica rijalitija saslušana zbog seksa sa ministrom! Rusija očekuje potpuni krah Amerike 29. juna ove godine ZEMLJA GORI ISPOD AMERIKE: Da li će se ostvariti proročanstvo Milje Vujanović? VIDEO! JEKA DOLAZI NA FARMU: Imam novu taktiku, razbiću ih, do sada sam zaradila 115.000 evra! Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi! ŠOKANTNO: Srušio se još jedan ruski avion – na Krimu! Napitak sreće i vrhunskog zdravlja SAVREMENA: Maca se zadovoljila sa flašicom! VIDEO! Svetlana Kitić staje na ludi kamen... Ljute paprike izvanredan lek za mnog bolesti PAZITE ŠTA JEDETE: Kombinacija nekih namirnica je opasna OBRAČUNAJTE SE: Prošlost ostavite iza sebe! Džejn Fonda ugradila silikone? SENZACIJA: Limun je čak 10.000 puta snažniji od hemoterapije! OPREZ: Ručajte do 13h, kafa nikad pre sedam! Jedno pitanje je Tanju izvelo iz takta... VIDEO! ŠOKATNO: U kafu nam bacuju pasulj, grašak, žir, soju! Neka hrana postane Vaš eliksir lepote! SEKSI BAKA: Zvezda Tvitera zavodi sve redom! VIDEO! NEVEROVATAN LEK: Čudotvorne banane leče mnoge bolesti! Echelon Conspiracy ESKIMKA U SRBIJI: „Tamo jedemo foke i kitove, po ceo dan je mrak“... RADA OTVORENO: Volim političare zbog diskrecije, još da nađem nekog šeika! Indira Radić: Okrenula sam sve za 360 stepeni! VIDEO! Učesnica rijalitija saslušana zbog seksa sa ministrom! Rusija očekuje potpuni krah Amerike 29. juna ove godine ZEMLJA GORI ISPOD AMERIKE: Da li će se ostvariti proročanstvo Milje Vujanović? VIDEO! JEKA DOLAZI NA FARMU: Imam novu taktiku, razbiću ih, do sada sam zaradila 115.000 evra! Maja Nikolić otkriva: Postoji tarifa za seks na farmi! ŠOKANTNO: Srušio se još jedan ruski avion – na Krimu! Napitak sreće i vrhunskog zdravlja SAVREMENA: Maca se zadovoljila sa flašicom! VIDEO! Svetlana Kitić staje na ludi kamen... Ljute paprike izvanredan lek za mnog bolesti PAZITE ŠTA JEDETE: Kombinacija nekih namirnica je opasna OBRAČUNAJTE SE: Prošlost ostavite iza sebe!
Originalnost je najvažnija: Porno industrija i njene tajne!
exploziv - 20.08.2015
Glumci, producenti i kamermani dali su odgovore na brojna pitanja o porno filmovima i njihovoj industriji. Na Reditu se nedavno pojavila tema o tome što se tačno događa iza kulisa snimanja porno filmova. Je li seks pravi ili je ipak gluma? Kako se pripremaju za snimanje? Koriste li Viagru?
Odgovore na ta i brojna druga pitanja dalo je 22 ljudi koji rade u porno industriji kao glumci, producenti ili kamermani.
1. Svaki dan snimanja traži jako puno priprema. Scene snimanja analnog seksa traže i neke dodatke, poput klistiranja i posebne ishrane. Nikad ne znate kada će vam reći da morate snimati scenu analnog seksa, znaju nas i iznenaditi. 2. Na snimanjima ima mnogo više pauza tokom snimanja nego što se misli kako bi se glumcima opet ‘digao’. 3. Sve se više porno filmova snima van studija. Iznajmljuju se stanovi i kuće, a producenti znaju čak jedni drugima davati svoje nekretnine za snimanje. 4. Porno sajtovi ne zarađuju skoro ništa od ljudi koji plaćaju da bi nešto pogledali. Najveća zarada dolazi od sponzora i oglašivača. 5. Porno glumci svake dve nedelje obavezno moraju ići na testiranja za seksualno prenosive bolesti. Među porno glumcima je najmanji broj zaraženih HIV-om od cele svetske populacije. 6. Glumci ne rade na procenat od gledanosti, kao što je često slučaj u Holivudu. Dogovaraju isključivo fiksne honorare.
7. Setovi na snimanjima jako smrde. 8. Nekim glumcima je najteže kad moraju biti u erekciji po dva i više sata. 9. Gotovo sve se glumi. Glumice povremeno ne glume orgazam, ali u pravilu je sve sto posto ‘fejk’. 10. Glumice mogu tražiti prekid snimanja ako dođe do penetracije. 11. Klistiranje, odnosno čišćenje creva je obavezno pre svake scene analnog seksa. 12. Muškarci koji glume u gej pornićima su najčešće heteroseksualci. 13. Žene bodi bilderke su najviše ‘napaljene’. 14. Stereotip koji je tačan je onaj da crnci zaista imaju ‘najveće’. 15. Iako se za porniće pišu scenariji, većina teksta se improvizuje tokom snimanja. 16. Glumci ne vole kad im kolegice tokom snimanja scene seksa same traže „udari me jače“.
Prokomentaršite vest : POŠALJITE_KOMENTAR
KOMENTARI na temu: Originalnost je najvažnija: Porno industrija i njene tajne!