Posetioci online : 15
Danas je 24.Oct.2017

zabava - 15.01.2016
ZABAVLJA SE I ZARAĐUJE: On je tvorac najgledanijih dečjih pesama na svetu! VIDEO!

San se ponekada i ostvari, ali je za tako nešto neophodna velika ideja. Sve je počelo iz zabave i šale, a zatim se to pretvorilo u neverovatno dobar posao i svetski prihvaćeni spot - duhovitu priču koja je preko noći očarala mnogo mnogo ljudi širom sveta! Tvorac najtraženijeg video klipa za decu i to širom sveta je čovek iz Srbije odnosno iz grada Valjeva. Njegova priča je neobična, zato pročitajte ovaj tekst u celosti a zatim pogledajte i video klip...
Nikola ne krije da od svoje ideje i super zaradjuje i da je najverovatnije to formula koja produžava život, jer ne mora svakodnevno na posao, a ujedno mu se i ostvario životni san.
-Kada sam bio mali, znao sam da koncert Lepe Brene posećuje preko sto hiljada ljudi, i bio sam zbog toga veoma impresioniran! Danas moje spotove na You tube-u posećuje dnevno preko dvesta hiljada ljudi, iskreno neznam odakle su ali sam veoma i neizmerno srećan. Čim čuju prve taktove deca znaju o kojoj pesmi je reč, jednostavno deca igraju uz ovu pesmu i dodatno se edukuju. Popularnost pesme i spota "pilići" je naglo porasla, iz dana u dan sve je bila traženija, jednostavno sam pomislio da ne mogu da ponovim opet nešto slično, ali zatim se rodio moj sin Maksim i desilo se, došle su nove ideje koje sam uspešno realizovao... Sve ovo radim da bi meni bilo najzabavnije, kada sve završim plačem od smeha - priča sa puno šarma naš sagovornik Nikola.
Niki dalje kaže: Mnogi me pitaju kako njihove slične video priče ne prolaze, a ja im odgovaram, jednostavno vaša klip tvorevina je isuviše normalna i dosadna, mora da napraviš nešto što izdvaja iz mase, treba da bude ludo i izuzetno zabavno. Treba da se dok ovo radite zaista zabavljate, i da napomenem da je za ovako nešto neophodno puno vremena.
Pogledajte nov projekat našeg sagovornika, a zove se "Ide zmija", isti već ima preko 26 miliona pregleda!
Može se zaključiti da se radi o osobi koja je multi talentovana, jer za ovako nešto je neophodno biti dobar kompozitor, programer, pisac,i psiholog sa smislom za uklapanje svih tih sposobnosti u celinu koja donosi vrhunski izum za zabavu, koji je pravo osveženje za decu! Zbog prevlikog interesovanja ovi projekti su prevedeni na više stranih jezika... Isto možete pogledati prvi, a tako gledani, spot - Mi smo pilići:
M.D.
KOMENTARI na temu: ZABAVLJA SE I ZARAĐUJE: On je tvorac najgledanijih dečjih pesama na svetu! VIDEO!